Giunsa ang Pag-log in ug Pag-verify sa Account sa BingX
Siguruha nga ma-secure ang imong account sa BingX - samtang gibuhat namon ang tanan aron mapadayon nga luwas ang imong account, adunay ka usab gahum aron madugangan ang seguridad sa imong account sa BingX.
Unsaon Pag-log in sa BingX
Unsaon Pag-log in sa imong BingX Account [Mobile]
Paggamit sa Mobile Web sa Pag-log in sa BingX Account
1. Adto sa BingX homepage sa imong telepono, ug pilia ang [Log In] sa ibabaw.2. Enter your Email address , enter your Password , and click [Login] .
3. I-drag ang slider aron makompleto ang Security Verification puzzle.
4. Ang pamaagi sa pag-login nahuman na.
Paggamit sa BingX App sa Pag-log in sa BingX Account
1. Ablihi ang BingX App [BingX App iOS] o [BingX App Android] nga imong gi-download pilia ang simbolo sa ibabaw nga wala nga suok.
2. Pindota ang [Login] .
3. Pagsulod sa [Email Address] , ug [Password] nga imong narehistro sa BingX ug i-klik ang [Login] button.
4. Aron mahuman ang Security Verification, i-slide ang slider.
5. Nakompleto na namo ang proseso sa pag-login.
Unsaon Pag-log in sa imong BingX account [PC]
Giunsa ang Pag-log in sa BingX gamit ang Email
1. Adto sa BingX mainpage , ug pilia ang [Log In] gikan sa taas nga tuo nga suok.2. Human masulod ang imong narehistro nga [Email] ug [Password] , i-klik ang [Log In] .
3. I-drag ang slider aron makompleto ang Security Verification puzzle.
4. Nahuman na namo ang Login.
Giunsa ang Pag-log in sa BingX gamit ang Numero sa Telepono
1. Bisitaha ang homepage sa BingX ug i-klik ang [Login] sa ibabaw nga tuo nga suok.
2. I-klik ang [Phone] nga buton , pilia ang mga area code , ug isulod ang imong numero sa telepono ug password . Dayon, i-klik ang [Login] .
3. Aron masulbad ang hagit sa Security Verification, ibalhin ang slider.
4. Nahuman na namo ang pag-login.
Kanunay nga Gipangutana nga mga Pangutana (FAQ) bahin sa Login
Nganong nakadawat man ko og Unknown Log In Notification Email?
Ang Wala Nahibal-an nga Pag-abiso sa Pag-sign-in usa ka lakang sa pagpanalipod alang sa seguridad sa account. Aron mapanalipdan ang seguridad sa imong account, padalhan ka sa BingX og [Unknown Sign-in Notification] email kung mag log in ka sa bag-ong device, sa bag-ong lokasyon, o gikan sa bag-ong IP address.
Palihug pag-double check kung imo ba ang sign-in IP address ug lokasyon sa [Unknown Sign-in Notification] email:
Kung oo, palihog ibaliwala ang email.
Kung dili, palihug i-reset ang password sa pag-login o i-disable ang imong account ug isumite dayon ang usa ka tiket aron malikayan ang wala kinahanglana nga pagkawala sa asset.
Ngano nga ang BingX dili molihok sa husto sa akong mobile browser?
Usahay, mahimo nimong masinati ang mga isyu gamit ang BingX sa usa ka mobile browser sama sa pagdugay sa pagkarga, pagkahagsa sa browser app, o wala pagkarga.
Ania ang pipila ka mga lakang sa pag-troubleshoot nga mahimong makatabang kanimo, depende sa browser nga imong gigamit:
Para sa mga Mobile Browser sa iOS (iPhone)
-
Ablihi ang imong mga Setting sa telepono
-
Pag-klik sa Pagtipig sa iPhone
-
Pangitaa ang may kalabutan nga browser
-
Pag-klik sa Data sa Website Kuhaa ang Tanan nga Data sa Website
-
Ablihi ang Browser app , adto sa bingx.com , ug sulayi pag - usab .
Para sa mga Mobile Browser sa Android Mobile Devices (Samsung, Huawei, Google Pixel, etc.)
-
Adto sa Settings Device Care
-
I-klik ang Optimize karon . Kung kompleto na, i-tap ang Tapos .
Kung mapakyas ang pamaagi sa ibabaw, palihug sulayi ang mosunod:
-
Adto sa Settings Apps
-
Pilia ang may kalabutan nga Pagtipig sa Browser App
-
Pag-klik sa Clear Cache
-
Ablihi pag-usab ang Browser , pag-login ug sulayi pag-usab .
Nganong dili ko makadawat og SMS?
Ang paghuot sa network sa mobile phone mahimo nga adunay problema, palihug pagsulay pag-usab sa 10 minuto.
Bisan pa, mahimo nimong sulayan nga sulbaron ang problema pinaagi sa pagsunod sa mga lakang sa ubos:
1. Palihug siguroha nga maayo ang signal sa telepono. Kung dili, palihog balhin sa usa ka dapit diin makadawat ka ug maayong signal sa imong telepono;
2. I-off ang function sa blacklist o ubang mga paagi aron babagan ang SMS;
3. Ibalhin ang imong telepono sa Airplane Mode, i-reboot ang imong telepono, ug dayon i-off ang Airplane Mode.
Kung walay gihatag nga solusyon ang makasulbad sa imong problema, palihog pagsumite ug tiket.
Unsaon Pag-verify sa Imong Account sa BingX
Unsaon Pagpamatuod sa Imong Identidad sa BingX (KYC)
1. Sa homepage, i-klik ang profile tag [Account Security] . 2. Ubos sa imong Account. I-klik ang [Identity Verification] . 3. I-klik ug susiha ang marka sa Miuyon ako sa pagproseso sa akong personal nga datos, sama sa gihulagway sa Pag-uyon sa Pagproseso sa Personal nga Data . Dayon i-klik ang [Next] icon. 4. Pag-klik sa arrow paubos aron mapili ang nasud diin ikaw nagpuyo. Dayon i-klik ang [Next] . 5. pagkuha og hulagway sa imong identification card nga hayag ug tin-aw (maayong kalidad) ug wala maputol (ang tanang suok sa dokumento kinahanglang makita). Pag-upload sa atubangan ug likod nga mga hulagway sa imong ID card. I-klik ang [Ipadayon sa imong telepono] o i-klik ang [Next]
icon human makompleto ang pag-upload.
6. Kung imong i-klik ang Continue verification sa imong telepono bag-ong bintana mo-pop up. I-klik ang [Copy Link] icon o i-scan ang QR code gamit ang imong telepono.
7. Pilia ang imong Identity Document pinaagi sa pag-klik sa up down arrow ug pilia ang nasud nga nag-isyu sa imong dokumento. Unya Pilia ang imong tipo sa dokumento. Ang BingX Exchange gisuportahan sa duha ka matang sa ID card o Passports . Palihug pilia ang angay. Dayon i-klik ang [Next] icon.
8. Kuhaa ang hulagway sa imong dokumento unya i-upload ang atubangan ug likod sa imong dokumento. I-klik ang [Next] icon.
9. Pag-ila pinaagi sa selfie pinaagi sa pag-atubang sa imong nawong paingon sa camera. Siguroha nga ang imong nawong naa sa frame. Pag-klik[Andam Na Ko] . Dayon, hinayhinay nga ilingi ang imong ulo sa usa ka lingin.
10. Human ang tanan nga bar mahimong berde unya ang imong nawong scan malampuson.
11. Palihug ribyuha ang tanan nimong impormasyon ug kung adunay dili husto, palihog i-klik ang [Edit] aron ayohon ang sayop; kon dili, i-klik ang [Next] .
12. Ang imong bag-ong verification status complete window mo-pop up
13. Ang imong KYC naaprobahan na.
Pag-aktibo sa Google Verification sa BingX
Alang sa luwas ug luwas nga pag-verify. Labing maayo nga gamiton ang pagsunod sa mga lakang ingon nga gigiyahan sa among Sentro sa Seguridad.1. I-klik ang profile tag [Account Security] sa homepage. 2. Ubos sa Security Center, i-klik ang [Link] icon sa tuo nga bahin sa linya sa Google Verification. 3. Human niana ang usa ka bag-ong bintana mo-pop up para sa [Download Google Authenticator App] nga adunay duha ka QR Code. Depende sa telepono nga imong gigamit, palihog pilia ug i-scan ang iOS Download Google Authenticator o Android Download Google Authenticator. I-klik ang [Next] . 4. Idugang ang yawe sa Google Authenticator ug i-back up ang window pop up. Kopyaha ang QR code pinaagi sa pag-klik sa [Copy Key] icon. Dayon i-klik ang [Next]
icon.
5. Human sa pag-klik sa [Next] sa usa ka bag-ong bintana isulod ang verification code sa ubos aron makompleto ang verification pop-up. Makapangayo ka og bag-ong code nga ibutang sa imong email sa bar 1. Human nimo mabutang ang code, i-right-click ang mouse ug idikit ang katapusang window code sa [Google Verification Code] bar . I-klik ang [Submit] icon.
Pag-aktibo sa Pag-verify sa Numero sa Telepono sa BingX
1. Sa homepage, i-klik ang profile tag [Account Security] .
2. Ubos sa Security Center, i-klik ang [Link] icon sa tuo sa linya sa Numero sa Telepono.
3. Sa Box 1 i-klik ang arrow down para ibutang ang area code, sa box 2 isulod ang imong numero sa telepono, sa box 3 isulod ang SMS code, sa box 4 isulod ang code nga gipadala sa imong email, sa box 5 enter ang GA Code. Dayon i-klik ang [OK] icon.
Kanunay nga Gipangutana nga mga Pangutana (FAQ)
Nganong gihangyo man ko nga isumiter pag-usab ang akong selfie para sa Profile Verification?
Kung nakadawat ka ug email gikan kanamo nga naghangyo kanimo nga i-upload pag-usab ang imong selfie, nagpasabot kini nga sa kasubo, ang selfie nga imong gisumite dili madawat sa among compliance team. Makadawat ka ug email gikan kanamo nga nagpatin-aw sa piho nga hinungdan ngano nga ang selfie dili madawat.
Kung nagsumite sa imong selfie alang sa proseso sa pag-verify sa profile, hinungdanon nga masiguro ang mga musunud:
- Ang selfie klaro, dili blur, ug kolor,
- Ang selfie wala gi-scan, gikuha pag-usab, o giusab sa bisan unsang paagi,
- Walay ikatulo nga partido nga makita sa imong selfie o liveness reel,
- Ang imong mga abaga makita sa selfie,
- Ang litrato gikuha sa maayo nga kahayag ug walay mga anino nga anaa.
Ang pagsiguro nga ang naa sa itaas makapaarang kanamo sa pagproseso sa imong aplikasyon nga mas paspas ug hapsay.
Mahimo ba nako isumite ang akong mga dokumento sa ID/selfie para sa Profile Verification (KYC) pinaagi sa live chat o email?
Ikasubo, tungod sa pagsunod ug mga hinungdan sa seguridad, dili namo personal nga ma-upload ang imong profile verification (KYC) nga mga dokumento pinaagi sa live chat o email. pag-apil sa gawas nga mga partido
. Kita adunay halapad nga kahibalo sa unsa nga mga dokumento ang labing lagmit nga dawaton ug mapamatud-an nga walay problema.
Unsa ang KYC?
Sa laktod nga pagkasulti, ang KYC verification mao ang pag-authenticate sa pagkatawo sa usa ka indibidwal. Para sa "Know Your Customer/Client," maoy pinamubo.
Kanunay nga gigamit sa mga organisasyon sa pinansya ang mga pamaagi sa KYC aron makumpirma nga ang mga potensyal nga kliyente ug kustomer mao gyud ang ilang giangkon, ingon usab aron mapataas ang seguridad sa transaksyon ug pagsunod.
Karong panahona, ang tanan nga nag-unang cryptocurrency exchanges sa kalibutan nangayo ug KYC verification. Ang mga tiggamit dili maka-access sa tanan nga mga bahin ug serbisyo kung kini nga pag-verify dili mahuman.