BingX Sign In - BingX Cebuano - BingX Philippines
Giunsa ang Pag-sign in sa BingX Broker Trading
Sign in sa imong BingX Account [PC]
Pag-sign in sa BingX gamit ang Numero sa Telepono
1. Bisitaha ang homepage sa BingX ug i-klik ang [Login] sa ibabaw nga tuo nga suok.
2. I-klik ang [Phone] nga buton , pilia ang mga area code , ug isulod ang imong numero sa telepono ug password . Dayon, i-klik ang [Login] .
3. Aron masulbad ang hagit sa Security Verification, ibalhin ang slider.
4. Nahuman na namo ang pag-login.
Sign in sa BingX gamit ang Email
1. Adto sa BingX mainpage , ug pilia ang [Log In] gikan sa taas nga tuo nga suok.
2. Human masulod ang imong narehistro nga [Email] ug [Password] , i-klik ang [Log In] .
3. I-drag ang slider aron makompleto ang Security Verification puzzle.
4. Nahuman na namo ang Login.
Sign in sa imong BingX Account [Mobile]
Sign in sa imong BingX Account pinaagi sa Mobile Web
1. Adto sa BingX homepage sa imong telepono, ug pilia ang [Log In] sa ibabaw.
2. Enter your Email address , enter your Password , and click [Login] .
3. I-drag ang slider aron makompleto ang Security Verification puzzle.
4. Ang pamaagi sa pag-login nahuman na.
Sign in sa imong BingX Account pinaagi sa BingX App
1. Ablihi ang BingX App [BingX App iOS] o [BingX App Android] nga imong gi-download pilia ang simbolo sa ibabaw nga wala nga suok.
2. Pindota ang [Login] .
3. Pagsulod sa [Email Address] , ug [Password] nga imong narehistro sa BingX ug i-klik ang [Login] button.
4. Aron mahuman ang Security Verification, i-slide ang slider.
5. Nakompleto na namo ang proseso sa pag-login.
Kanunay nga Gipangutana nga mga Pangutana (FAQ) bahin sa Login
Nganong nakadawat man ko og Unknown Log In Notification Email?
Ang Wala Nahibal-an nga Pag-abiso sa Pag-sign-in usa ka lakang sa pagpanalipod alang sa seguridad sa account. Aron mapanalipdan ang seguridad sa imong account, padalhan ka sa BingX og [Unknown Sign-in Notification] email kung mag log in ka sa bag-ong device, sa bag-ong lokasyon, o gikan sa bag-ong IP address.
Palihug pag-double check kung imo ba ang sign-in IP address ug lokasyon sa [Unknown Sign-in Notification] email:
Kung oo, palihog ibaliwala ang email.
Kung dili, palihug i-reset ang password sa pag-login o i-disable ang imong account ug isumite dayon ang usa ka tiket aron malikayan ang wala kinahanglana nga pagkawala sa asset.
Ngano nga ang BingX dili molihok sa husto sa akong mobile browser?
Usahay, mahimo nimong masinati ang mga isyu gamit ang BingX sa usa ka mobile browser sama sa pagdugay sa pagkarga, pagkahagsa sa browser app, o wala pagkarga.
Ania ang pipila ka mga lakang sa pag-troubleshoot nga mahimong makatabang kanimo, depende sa browser nga imong gigamit:
Para sa mga Mobile Browser sa iOS (iPhone)
-
Ablihi ang imong mga Setting sa telepono
-
Pag-klik sa Pagtipig sa iPhone
-
Pangitaa ang may kalabutan nga browser
-
Pag-klik sa Data sa Website Kuhaa ang Tanan nga Data sa Website
-
Ablihi ang Browser app , adto sa bingx.com , ug sulayi pag - usab .
Para sa mga Mobile Browser sa Android Mobile Devices (Samsung, Huawei, Google Pixel, etc.)
-
Adto sa Settings Device Care
-
I-klik ang Optimize karon . Kung kompleto na, i-tap ang Tapos .
Kung mapakyas ang pamaagi sa ibabaw, palihug sulayi ang mosunod:
-
Adto sa Settings Apps
-
Pilia ang may kalabutan nga Pagtipig sa Browser App
-
Pag-klik sa Clear Cache
-
Ablihi pag-usab ang Browser , pag-log in ug sulayi pag-usab .
Nganong dili ko makadawat og SMS?
Ang paghuot sa network sa mobile phone mahimo nga adunay problema, palihug pagsulay pag-usab sa 10 minuto.
Bisan pa, mahimo nimong sulayan nga sulbaron ang problema pinaagi sa pagsunod sa mga lakang sa ubos:
1. Palihug siguroha nga maayo ang signal sa telepono. Kung dili, palihog balhin sa usa ka dapit diin makadawat ka ug maayong signal sa imong telepono;
2. I-off ang function sa blacklist o ubang mga paagi sa pagbabag sa SMS;
3. Ibalhin ang imong telepono sa Airplane Mode, i-reboot ang imong telepono ug dayon i-off ang Airplane Mode.
Kung walay gihatag nga solusyon ang makasulbad sa imong problema, palihog pagsumite ug tiket.
Unsaon Pag-withdraw gikan sa BingX
Unsaon Pag-withdraw sa USDT gikan sa BingX
1. Log in sa imong BingX account, ug i-klik ang [Asset] - [Withdraw] .2. Pangitag dapit sa pagpangita sa ibabaw sa panid.
3. Sa Search type USDT unya pilia ang USDT kung kini gipakita sa ubos.
4. Pilia ang [Withdraw] ug dayon i-klik ang TRC20 tab.
Aron mabalhin gikan sa BingX Exchange ngadto sa imong kaugalingong pitaka sa Binance App, kinahanglan nimo nga ablihan ang Bincance App Account.
5. Sa Binance App, pilia ang [Wallets] unya i-klik ang [Spot] tab ug i-klik ang [Deposit] icon.
6. Usa ka bag-ong bintana ang nagpakita, pilia ang [Crypto] tab ug i-klik ang USDT .
7. Sa pahina sa Deposit USDT pilia ang TRON (TRC20) .
8. I-klik ang copy address icon, ang USDT Deposit Address sama sa gipakita.
9. Balik sa BingX Exchange app, idikit ang adres sa deposito sa USDT nga imong gikopya kaniadto gikan sa Binance ngadto sa "Address". Ibutang ang gidaghanon nga gusto nimong iinteresado, i-klik ang [Cashout] , unya kompletoha kini pinaagi sa pag-klik sa [Withdraw] sa ubos sa panid.
Bayad sa pag-withdraw
Trading Pares |
Ipakaylap nga Ranges |
Bayad sa Pag-withdraw |
1 |
USDT-ERC21 |
20 USDT |
2 |
USDT-TRC21 |
1 USDT |
3 |
USDT-OMNI |
28 USDT |
4 |
USDC |
20 USDC |
5 |
BTC |
0.0005 BTC |
6 |
ETH |
0.007 ETH |
7 |
XRP |
0.25 XRP |
Pahinumdum: Aron masiguro ang tukma sa panahon sa mga withdrawal, usa ka makatarunganon nga bayad sa pagdumala ang kalkulado sa sistema nga awtomatiko base sa pag-usab-usab sa bayad sa gas sa matag token sa tinuud nga oras. Busa, ang mga bayronon sa pagdumala sa ibabaw kay para lamang sa pakisayran, ug ang aktuwal nga sitwasyon maoy mopatigbabaw. Dugang pa, aron masiguro nga ang mga withdrawal sa mga tiggamit dili maapektuhan sa mga pagbag-o sa mga bayranan, ang minimum nga kantidad sa withdrawal mahimong dinamikong ipasibo sumala sa mga pagbag-o sa mga bayad sa pagdumala.
Mahitungod sa Withdrawal Limits (Sa wala pa/Pagkahuman sa KYC)
a. Dili mapamatud-an nga tiggamit
- 24-oras nga limitasyon sa pag-atras: 50,000 USDT
- Kumulatibo nga limitasyon sa pag-atras: 100,000 USDT
-
Ang mga limitasyon sa pag-withdraw kay ubos sa 24-oras nga limitasyon ug sa cumulative limit.
b.
- 24-oras nga limitasyon sa pag-atras: 1,000,000
- Kumulatibo nga limitasyon sa pag-atras: walay kinutuban
Mga Instruksyon alang sa Wala Madawat nga Pag-withdraw
Ang pagbalhin sa mga pundo gikan sa imong BingX account ngadto sa laing exchange o pitaka naglakip sa tulo ka mga lakang: withdrawal request sa BingX - blockchain network confirmation - deposit sa katugbang nga plataporma.
Lakang 1: Usa ka TxID (Transaction ID) ang mabuhat sa sulod sa 30-60 minuto, nga nagpaila nga ang BingX malampuson nga nagsibya sa transaksyon sa pag-atras sa tagsa-tagsa nga blockchain.
Lakang 2: Kung mabuhat ang TxID, i-klik ang "Kopya" sa katapusan sa TxID ug adto sa katugbang nga Block Explorer aron susihon ang kahimtang sa transaksyon ug mga kumpirmasyon sa blockchain.
Lakang 3: Kung ang blockchain nagpakita nga ang transaksyon wala gikumpirma, palihug hulata ang proseso sa pagkumpirma nga makompleto. Kung ang blockchain nagpakita nga ang transaksyon nakumpirma na, kini nagpasabut nga ang imong mga pondo malampuson nga nabalhin ug dili kami makahimo paghatag ug dugang nga tabang bahin niana. Kinahanglan nimong kontakon ang support team sa adres sa deposito alang sa dugang nga tabang.
Mubo nga sulat: Tungod sa posibleng paghuot sa network, mahimong adunay dakong pagkalangan sa pagproseso sa imong transaksyon. Kung ang TxID wala pa mamugna sulod sa 6 ka oras sa imong "Assets" - "Fund Account", palihog kontaka ang among 24/7 online nga suporta alang sa tabang ug ihatag ang mosunod nga impormasyon:
- Pag-withdraw sa record screenshot sa may kalabutan nga transaksyon;
- Ang imong BingX account
Pahinumdom: Among dumalahon ang imong kaso sa higayon nga madawat na namo ang imong mga hangyo. Palihog siguroha nga imong gihatag ang withdrawal record screenshot aron kami makatabang kanimo sa tukmang panahon.